شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اقتصاد ایران

حوزه/ مدیر آموزش ، اشتغال و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی استان قم، اهتمام بر اقتصاد مقاومتی را راه مقابله بر مشکلات اقتصادی کنونی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سعید گلچی طی سخنانی در جلسه هماهنگی امور مربوط به صندوق های قرض الحسنه استان قم در سال 98 با بیان این که بی شک یکی از مهم ترین الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در جای جای ایران اسلامی به خصوص استان قم، ترویج و نهادینه سازی روحیه بسیجی و جهادی است، ابراز داشت: امروز همه فعالان تولید و اشتغال و عرصه‌های متنوع اقتصاد مقاومتی به خصوص روستاییان و بسیجیان فعال در بخش‌های تابعه جزو پیش قراولان دفاع از کشور در جنگ اقتصادی امروز هستند و باید ضمن حمایت از این عزیزان، زمینه فعالیت هر چه بهتر و کیفی تر آن‌ها را فراهم کرد.

وی همچنین افزود: به خصوص در شرایط کنونی که دشمن با جنگ روانی و تشدید فشارهای اقتصادی به دنبال سخت کردن معیشت مردم است، ما با روحیه جهادی و تکیه بر مولفه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کرده و فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در جبهه اقتصاد را عملیاتی کنیم.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد کلیه خدمات بسیج سازندگی اعم از پروژه های قابل انجام در هر منطقه ، تسهیلات اقتصاد مقاومتی، خدمات اخذ شده از سایر ادارات و ارگان ها و غیره از مسیر صندوق های قرض الحسنه صورت گیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha