جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 همكاری حوزه و دانشگاه

حوزه/ با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد و چند نفر از مسئولین دانشگاهی، راهكارهای همكاری حوزه و دانشگاه در مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، با حضور مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد و چند نفر از مسئولین دانشگاهی، راهكارهای همكاری حوزه و دانشگاه در مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

حجت ‌الاسلام محمد فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در این خصوص اظهار داشت: طی این جلسه كه در ادامه نشست‌های حوزه و دانشگاه برگزار شد ضمن مرور مصوبات قبلی، گزارشی از حضور و فعالیت حوزه علمیه در مناطق سیل‌زده ارائه شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد افزود: همچنین جهت ارتقای نتایج تصمیمات اخذ شده، جلسات برگزار شده تاكنون مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به تجربه مثبت حضور طلاب حوزه‌های علمیه در مناطق سیل‌زده و ارائه خدمات لازم به سیل‌زدگان گفت: با صحبت‌های انجام شده مقرر شد در حوادث غیرمترقبه، حوزه و دانشگاه مشتـركاً نسبت به خدمت‌رسانی و اعزام نیروهای جهادگر اقدام نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد در پایان با بیان اینكه راهكارهای زیادی برای ارتباط حوزه و دانشگاه مطرح است بر تشكیل این جلسات تأكید نمود و از برگزاری جلسه بعدی در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha