جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیکو

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از استقرار و ایجاد صندوق های نیکوکاری در برخی مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد .

سمیه عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد، با اشاره به اینکه استقرار شبکه های نیکوکاری و استفاده از ظرفیت خیران و منابع می تواند در توسعه مشارکت های مادی و معنوی به نیازمندان موثر باشد، گفت: در راستای تحقق این مهم معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) درنظر دارد مراکز نیکوکاری را در برخی مدارس علمیه راه اندازی و دایر نماید و از ظرفیت های تبلیغی برای جمع آموری کمک به افراد نیازمند بهره گیرد.

وی بیان داشت: تاکنون مدارس علمیه خواهران شهرستان های ازنا،الیگودرز،کوهدشت و الشتر درخواست خود را به معاونت فرهنگی برای ایجاد صندوق های نیکوکاری ارائه داده اند و خواستار دایر شدن صندوق نیکوکاری در این مدارس شده اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه برای ایجاد صندوق های نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران باید مصوبات و دستورات لازم توسط حوزه علمیه خوهران و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیاز است، یادآور شد: شناسایی اعضای هیات عامل مرکز نیکوکاری و مکان لازم برای ایجاد این صندوق ها نیاز است که در این راستا تصمیمات لازم برای مدارس متقاضی اتخاذ شده است.

عزیزی با بیان اینکه باید از ظرفیت های لازم برای امداد و کمک رسانی به محرومان جامعه بهره گیریم، گفت:سایر مدارس علمیه خواهران نیز می توانند با ارائه درخواست مبنی بر ایجاد صندوق های نیکوکاری یا جمع آوری کمک های مادی و معنوی در تامین نیازهای محرومان قدم  بردارند و رسالت انسانی و اخلاقی خود را انجام دهند .

وی در پایان کمک رسانی مدارس علمیه در رفع نیازهای اعتقادی،فرهنگی و مادی و شناسایی بانوان خیر سطح شهر جهت عضویت در این مراکز را از دیگر اهداف مهم و بنیادی صندوق های نیکوکاری را در مدارس علمیه خواهران برشمرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha