پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه استان قم بر لزوم گسترش حرکت‌های منسجم با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: فراگیری فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اهتمام دستگاه‌های فرهنگی و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه برخی از مساجد نتوانسته به جایگاه محوری خود در میان مردم برسند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار مساجد مستقر شوند تا بتوانند با نظر امام جماعت فعالیت‌های خود را دنبال کنند و امیدواریم مباحث مرتبط با مسجد زیر نظر ائمه جماعات در مجموعه واحدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مختلف در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هر شب توسط نیروهای سپاه و بسیج دنبال می‌شود، اضافه کرد: افرادی که در فضای مجازی به دنبال تاثیرگذاری منفی در میان مردم به ویژه جوانان هستند و سعی می‌کنند شأن قم را زیر سؤوال ببرد زیر نظر گرفته می‌شود.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: اکنون با مشارکت نیروی انتظامی به دنبال ورود به موضوع اصناف هستیم تا بتوانیم بخشی از ناهنجاری‌های ظاهری شهر قم را رفع کنیم اما در این راستا نیازمند مشارکت نیروهای مردمی هستیم.

وی بر لزوم گسترش حرکت‌های منسجم با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: فراگیری فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اهتمام دستگاه‌های فرهنگی و تاثیرگذار است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha