چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله اعرافی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی دبیرستاد امربه معروف استان قم

حوزه/ جانشین دبیر ستاد امر به معروف استان قم با بیان اینکه فعالیت‌های مورد نیاز در راستای حمایت از آمران به معروف همچنان در استان قم دنبال می‌شود، گفت: با وجود استمرار این حمایت‌ها، برای رفع ناهنجاری‌ها نیازمند فراگیری امر به معروف در سطوح عموم مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،سیدمحمدتقی حسینی ظهر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال استفاده از ظرفیت گروه‌های مختلف مردمی از جمله بسیجیان، طلاب و اصناف است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ امر به معروف و مردمی کردن این فرهنگ اولویت نخست است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مورد نیاز در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر همچنان در استان قم دنبال می‌شود، اضافه کرد: با وجود استمرار این حمایت‌ها، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها اشاره داشته‌اند ما برای رفع ناهنجاری‌ها نیازمند فراگیری امر به معروف در سطوح عموم مردم هستیم.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم از انجام فعالیت‌های عملیاتی این ستاد با مشارکت دادستانی و نیروی انتظامی استان قم در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر یاد کرد و گفت: همانطور که قم طی مدت کوتاهی به این نابسامانی‌های فعلی نرسیده است رفع این نابسامانی‌ها نیز نیازمند زمان و تلاش مستمر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه ۲۴ مسجد حاشیه‌شهر شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: علاوه بر این مساجد، پنج مسجدمحوری را در پنج نقطه کم‌برخودار تعیین کرده تا کارهای مرتبط با رفع آسیب‌های اجتماعی را به صورت ویژه‌تر دنبال کنیم.

وی از شناسایی و جانمایی ۴۴ گروه تبلیغی در قم یاد کرد و گفت: این افراد اکنون به‌عنوان معین مساجد درحال فعالیت هستند و می‌توانند در صورت نیاز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha