جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که شرایط امروز جامعه در موضوع عفاف و حجاب به هیچ عنوان زیبنده جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: باید با هرگونه ناهنجاری که امنیت اجتماعی جامعه را به مخاطره می اندازد با قاطعیت برخورد قانونی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری یک شنبه شنبه در دیدار جمعی از روحانیان مرکز استان با اشاره به مواضع قاطعانه مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با هوشیاری توطئه فریب آمریکایی ها را خنثی کردند.

 

وی با بیان این که امروز در برابر تحریم ها و فشارهای اقتصادی آمریکایی ها راهی جز ایستادگی و مقاومت وجود ندارد، افزود: طرح موضوع مذاکره از سوی دولتمردان آمریکایی دروغ محض است.

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را از ما حل نخواهد کرد، گفت: همه مشکلات در داخل است و مسؤولان باید همت کنند تا این مشکلات رفع شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها در طول چهار دهه اخیر همواره به دنبال تضعیف و ضربه زدن به ملت ایران بودند، خاطرنشان کرد: فریبکاری و بدعهدی در ذات مقامات آمریکایی است و این مسأله در چهل سال اخیر همواره وجود داشته است.

 

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ گاه به اهداف خود در خصوص ایران اسلامی دست پیدا نخواهند کرد، بیان داشت: آمریکا با شرایطی که امروز در عرصه جهانی دارد نمی تواند برای کشور قدرتمندی همچون ایران اسلامی تعیین کننده باشد.

 

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ ایران در سایه ایستادگی و مقاومت به پیشرفت های گسترده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرده اند، گفت: امروز نیز امروز نیز تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور ایستادگی و مقاومت در سایه بهره مندی از ظرفیت های بومی است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش محوری روحانیت در شرایط امروز جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیت به دلیل نفوذ فکری که در میان مردم دارد می تواند در تبیین صحیح مسائل مهم جامعه بسیار اثرگذار باشد.

 

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در ادامه همچنین با ابراز تأسف از وضعیت فرهنگی جامعه به ویژه در موضوع عفاف و حجاب بر ضرورت تدبیر اساسی مسئولان در این خصوص تأکید کرد.

 

وی با بیان این که شرایط امروز جامعه در موضوع عفاف و حجاب به هیچ عنوان زیبنده جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: باید با هرگونه ناهنجاری که امنیت اجتماعی جامعه را به مخاطره می اندازد با قاطعیت برخورد قانونی شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha