جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فتاح

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: صلابت رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن از ایمان و یقین معظم له به خدای متعال نشأت می‌گیرد و امروز با شجاعت تمام در مقابل دشمنان ایستاده و ذره‌ای ترس از دشمن در وجود ایشان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه سید پرویز فتاح یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای دارلک که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد اظهار داشت: یاد شهدا ذکری است که موجب بیداری انسان از غفلت می‌شود.

وی ادامه داد:شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما؛ با منش شهدا می‌توان در مقابل همه تهدیدها، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مقاومت کرد و مرام شهدا باید برای امروز ما الگو شده و این الگو بودن در جهت درمان دردها باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: باید به ارومیه‌ای بودن خود افتخار کرد که جوانانی همچون باکری‌ها و امینی‌ها متولد این شهر بوده و پرچم انقلاب اسلامی را برداشته و در اهتزاز نگه داشتند و ما باید امروز دنباله رو راه آن‌ها بوده و پرچم انقلاب اسلامی را بالا نگه داریم.
 

مظلومیت شهید امینی بعد از شهادت هم جریان دارد

وی، عدم معرفی شهید امینی به نسل جوان را از مظلومیت‌های این شهید عنوان کرد و گفت: ما در معرفی شهید امینی که مظهر یک عبد و بندگی مخلص خدا بود به نسل جوان کوتاهی کرده‌ایم و همان‌گونه که این شهید در زمان حیات خود با انواع تهمت‌ها، مظلوم زندگی کرد، مظلومیت او بعد از شهادت هم جریان دارد.

فتاح اضافه کرد: نمار خواندن، عبادت، ساده‌زیستی، ولایت‌مداری، ترس از خدا و شجاعت در وجود شهید امینی جمع شده بود و علی‌رغم تهمت‌هایی که به او می‌زدند و حرف‌های ناروا که در مورد وی بیان می‌کردند، او متولد یک خانواده مرفه بود و هیچ وقت از سپاه حقوق نگرفت و تمام دارایی خود را به فقرا داده و خود در یک اتاق دو در سه در نهایت ساده‌زیستی زندگی می‌کرد و این مسئله بعد از شهادت وی وقتی که فقرا در خانه‌اش جمع شدند روشن شد.

 

امروز بیشتر از هر زمان دیگری به شهدا نیاز داریم

وی، نیاز امروز جامعه به شهدا را بیش از هر زمان دیگری عنوان کرد و گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگر در اطاعت از ولی فقیه به روش شهدا نیاز داریم، لازم نیست اسلحه به دست گرفته و وارد میدان جنگ شویم، بلکه مقاومت و مایسو کردن دشمن در مقابل جنگی که دشمن بر سر سفره مردم با هدف جدایی مردم از نظام و رهبری کشانده است، بالاترین جهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: صلابت رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن از ایمان و یقین معظم له به خدای متعال نشأت می‌گیرد و امروز با شجاعت تمام در مقابل دشمنان ایستاده و ذره‌ای ترس از دشمن در وجود ایشان نیست.
 

جمهوری اسلامی وحشت به جان اسرائیل انداخته است

وی، دست و پا زدن‌های دشمن را نتیجه شکست از جمهوری اسلامی دانست و گفت: رژیم صهیونستی روزی حکومت از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند، اما امروز جمهوری اسلامی به دیوار‌های اسرائیل رسیده و هر دیواری که آن‌ها می‌سازند، عکس امام و رهبری بر آن منقش می‌شود و جوانان حزب الله روی آن شعار " الموت لاسرائیل " می‌نویسند و جمهوری اسلامی وحشت به جان مسئولین رژیم صهیونستی انداخته است.
 

مسئولین بدانند مردم ولی نعمت آن ها هستند

فتاح تصریح کرد: همه مسئولین اعم از ائمه جمعه و مدیران و وزیران باید بدانند که امام به ما یاد داد مردم ولی نعمت هستند و خدمت به ولی نعمتان مهم‌ترین کار مسئولین نظام است.

وی در پایان مقاومت را تنها راه پیروزی در بر دشمنان عنوان کرد و افزود: امام خمینی (ره) به ما یاد داده است که مقاومت تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام است و امروز به برکت مقاومت جمهوری اسلامی ایران، مردم کشورهای جهان هم بیدار شدند و پیروزی بر داعش که به نمایندگی از استکبار جهانی در سوریه حضور داشت،  نتیجه همان مقاومت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha