پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 495149
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی پیروزی‌های پی‌درپی تیم ملی والیبال ایران را تبریک گفت و از میزبانی شایسته ارومیه ای ها تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی به مناسبت پیروزی های غرور آفرین و قاطعانه تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ جهانی که در ارومیه برگزار شد پیام تبریک و قدردانی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

توجهات الهی و نصرت پروردگار متعال در کنار دعای مردم عزیز ایران و نمایش قدرتمندانه و غرور آفرین بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در میان حمایت بی‌نظیر هواداران پرشور و فهیم آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه بار دیگر شهد خوشحالی و شیرینی پیروزی را در کام مردم ایران اسلامی گواراتر کرد.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی ها به ملت شریف ایران و آرزوی تداوم پیروزی‌های تیم ملی والیبال، از مردم فهیم استان آذربایجان‌غربی که در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ جهانی والیبال، فرهنگ غنی، زیبایی‌های قومی و شایستگی‌های میزبانی را از خود به نمایش گذاشتند سپاس و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تدبیر مسئولین فضای بزرگتر و مناسب‌تری برای برگزاری چنین رقابت‌هایی در شهر زیبای ارومیه ایجاد گردد.

یقینا این پیروزی‌های ارزشمند نشانگر شایستگی و توانمندی بالای اعضای تیم ، کادر فنی و مسئولین است که جا دارد علی رغم همه کاستی‌ها و مشکلات پیش آمده در برگزاری این رقابت ‌ها از تمامی مسئولین، نیروهای انتظامی و امنیتی و همه کسانی که برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها در ارومیه شبانه روز تلاش کردند قدردانی شایسته‌ای صورت بگیرد.

 

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha