پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 495152
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
نخستین فاز نمایشگاه «حلال» لندن آغاز شد

حوزه/ نمایشگاه حلال لندن که قرار است در ۵ و ۶ و ۷ دسامبر برای اولین بار با برنامه تلویزیونی تجاری همراه باشد، نخستین فاز خود را در ۱۶ ژوئن با مسابقه «بهترین» ایده آغاز کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از salaamgateway، فاز یک نمایشگاه «حلال» لندن با کمپین بازاریابی ملی و بین المللی «پیچ پرفکت» یا «بهترین ایده» یکشنبه 16 ژوئن 2019 آغاز شد و کسانی که بهترین ایده ها را در زمینه تجارت اسلامی ارائه دهند جوایز ارزنده ای تا 50 هزار یورو دریافت خواهند کرد.

در این رابطه نخستین برنامه تلویزیونی تجاری حلال «بی تو بی و مشتریان» تولید خواهد شد که برای بینندگان علاقه مند به تجارت، بازاریابی، منابع م حصولات و سرویس خاص در زمینه بازار حلال جهانی رو به رشد پخش می شود. برنامه مذکور قرار است در تاریخ 5 و 6 و 7 دسامبر پخش گردد.

عاتف مجید مدیر و بنیانگذار نمایشگاه حلال لندن گفت: حمایت از شرکت های تجاری در جامعه یک معنی موثر برای کمک به غلبه بر چالش های بسیاری است که امروز با آن ها مواجه هستیم، چالش هایی که نه تنها اقتصادی، بلکه سیاسی و اجتماعی نیز هستند و یک مسیر درست برای خروج از دام فقر است. استخدام و خلق ثروت، تولید احتمالات برای ساخت یک جامعه مطمئن و مشارکتی، دستیابی به احترام و انسجام واقعی از نتایج این اقدامات هستند.

 در نمایشگاه قرار است خلاقان تجاری، تصمیم گیرندگان ارشد بازار حلال و بسیاری شرکت ها و کمپانی ها از سرتاسر جهان شرکت داشته باشند.

انتظار می رود بیش از 15 هزار تاجر بازار اسلامی از 50 کشور مختلف  در نمایشگاه حلال لندن شرکت کرده و گفته می شود که بیش از 500 غرفه دار آثار و محصولات و خدمات شان در بازار حلال را به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha