جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 دوره‌های قرآنی و حدیثی تابستان ۹۸ جامعه الزهرا

حوزه/ ثبت نام دوره‌های مختلف قرآنی و حدیثی ویژه تابستان ۹۸ در دو سطح عمومی و تخصصی در جامعه الزهرا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم طیبه سادات طباطبایی اعلام کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ایام تابستان ۹۸، در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: در این فراخوان، دوره‌های عمومی آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های روان‌خوانی، تجوید و طرح‌های مختلف حفظ، دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث شامل تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، روش بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ارائه می‌شود.

طباطبایی یادآور شد: بنابه تعاملات صورت گرفته اداره قرآن و حدیث با مرکز آموزش مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ایام تابستان شرایط بهره‌‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است.

وی گفت: تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

مدیرکل امور تربیتی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: ثبت نام در این دوره‌ها تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به نشانیhttp://qh.jz.ac.ir امکان پذیر است.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha