سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسینی

رئیس تبلیغات اسلامی کاشان گفت: هرچند برنامه های قرآنی خوبی در کاشان برگزار شده و می شود، ولی هنجارشکنی و بدحجابی در بعضی از اماکن تاریخی و گردشگری و حتی سطح شهر کاشان قلوب مومنین را جریحه دار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان، از برگزاری بیش از 700 جلسه جزء خوانی قرآن در مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه، منازل و پارک های شهرستان، در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این جلسات مورد استقبال جوانان و گردشگران در زیارتگاه ها، اماکن تاریخی، پارک ها، فرهنگ سراها و محلات مختلف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بالغ بر 2 هزار جلد قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان به صورت رایگان به  مساجد  مناطق محروم اهدا شد، افزود: جلسات تفسیر بینات در موسسه حضرت زینب (س) نیز مورد استقبال بسیار باشکوه خواهران قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی، تجلیل و تقدیر از خیرین و خادمین قرآن کریم را از دیگر برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان امسال اعلام کرد و گفت: در این مراسم از 89 خادم مدال آور و 22 خیر قرآنی شهرستان تجلیل و تقدیر شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه با ابراز تاسف از پخش تصویری از یک خانم بی حجاب در یکی از بناهای تاریخی کاشان در فضای مجازی، با بیان این که شیوع فساد یکی از عوامل طلاق است، ابراز داشت: با توجه به این که بی بند باری، عریانگری و ولنگاری ها موجب طلاق و فروپاشی خانوادها می شود، باید تصمیم جدی برای مقابله با این ناهنجاری ها گرفت.

وی ادامه داد: هرچند برنامه های قرآنی خوبی در کاشان برگزار شده و می شود، ولی هنجارشکنی و بدحجابی در بعضی از اماکن تاریخی و گردشگری و حتی سطح شهر کاشان قلوب مومنین را جریحه دار کرده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: با توجه به این که این گونه هنجارشکنی ها  مورد اعتراض شدید جامعه قرآنی، مسجدی ها  و علمای شهر کاشان است مسئولین مربوطه باید اقدامات جدی را به عمل آورند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha