جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاکسازی منطقه گردشگری توسط جمعی از روحانیون پاکستان

حوزه/ جمعی از روحانیون پاکستانی در حرکتی خودجوش و فرهنگی اقدام به پاکسازی منطقه گردشگری شنگریلا در بلتستان پاکستان کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعی از روحانیون پاکستانی با مشارکت مجلس علمای "کچورا" اقدام به پاکسازی منطقه گردشگری "شنگریلا" در بلتستان پاکستان کردند.

حجج الاسلام شیخ اعجاز بهشتی، لطیف مطهری و جمعی دیگر از روحانیون بومی این منطقه گردشگری منطقه بلتستان به همراه بچه های مدارس کمپین پاکسازی منطقه را انداختند.

روستای کچورا یکی از زیباترین روستای شهر سکردو است که در تابستان هزاران گردشکر از سراسر پاکستان و کشورهای مختلف به این روستای زیبا سفر می کنند.

حجت الاسلام اعجاز بهشتی عضور ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این کمپین طی سخنرانی در مورد پاکیزگی گفت: پاگیزکی بخشی از ایمان است. مردم از سراسر کشور و جهان به منطقه ما می آیند و آنها فردا سفیر ما در منطقه خودشان خواهند بود پس ما باید یک جامعه  پاگیزه و اسلامی به مهمان ها تحویل بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خسرو IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
    0 0
    سادگی و طهارت قلب طلاب و روحانیون در عمل بیش از آنچه تصور می کنند تاثیرگذار است . حضور در بطن جامعه و آشنایی با مشکلات روحانی شیعه را به برترین مبلّغ دینی تبدیل می کند .