پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری گفت: متاسفانه برخی سیاسیون و روشنفکر نماها فرش قرمز برای دلخوشی استعمارگران و استثمارگران پهن کرده و وقیحانه به این ملت مظلوم، دهن کجی و بی ادبی کرده و با شرکت در جشن تولد ملکه انگلیس، خون شهدا را لگدمال و به مدم انقلابی نیشخند زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، زهرا سادات پیشنمازی، در نشست با طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری ضمن محکومیت برگزاری مراسم جشن تولد ملکه انگلیس در تهران و حضور برخی سیاسیون در این برنامه، بیان کرد: انقلاب ما نهضت کمونیستی و لیبرالیستی نبوده است، بلکه در تمامیت کشور، مردم با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره به این که مردم به عنوان ستون و قوام نظام اسلامی، با برگزاری این مراسمات هنجار شکن در جامعه سرخورده می شوندف افزود: برای حفظ و پایداری آرمان های جمهوری اسلامی، هزاران شهید، جانبازان، ایثارگران داده ایم و پیامدهای جنگ 8 ساله علیه ملت ما، در تاریخ انقلاب ثبت شده و هنوز یادگاران دفاع مقدس در کشور حضور دارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس در ادامه اظهار کرد: متاسفانه برخی سیاسیون و روشنفکر نماها فرش قرمز برای دلخوشی استعمارگران و استثمارگران پهن کرده و وقیحانه به این ملت مظلوم، دهن کجی و بی ادبی کرده و با شرکت در جشن تولد ملکه انگلیس، خون شهدا را لگدمال و به مردم انقلابی نیشخند زدند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران این هنجار شکنی ها را هرگز فراموش نخواهد کرد، ابراز داشت: مدارس علمیه خواهران ساری این حضور منافقانه را محکوم کرده و از مسئولین ذی ربط تقاضای پیگیری دارد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha