جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز یکی از برنامه های دشمنان این است که بی بندوباری را در جامعه اسلامی که خون بهای هزاران شهید است، ترویج دهند و ارزش های اسلامی را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، صبح امروز در جمع اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان محمدیه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت:حجاب و عفاف یک دستور دینیاست و رسانه ها باید این فرهنگ را در جامعه اسلامی به خوبی ترویج دهند.

امام جمعه شهرستان محمدیه تصریح کرد: رعایت حجاب نه تنها برای خود فرد ارزش می آفریند، بلکه می تواند خانواده و اجتماع را نیز تحت تاثیر قرار دهد. آنچه می تواند جامعه را از آسیب ها ی  مصون دارد، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز مسئله حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جامعه اسلامی است، چرا که ترویج فرهنگ منحط غربی و بی حجابی از اهداف اصلی دشمنان است، لذا باید هوشیار باشیم.

امام جمعه شهرستان محمدیه عنوان کرد: امروز یکی از برنامه های دشمنان این است که بی بندوباری را در جامعه اسلامی که خون بهای هزاران شهید است، ترویج  دهند و ارزش های اسلامی را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام  موسوی موینی در پایان بر ضرورت توجه همگان به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با بی حجابی تاکید کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha