شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احزاب لبنان

حوزه/ نشست مشترک احزاب، قدرت ها، شخصیت های ملی لبنانی و ائتلاف نیروهای فلسطینی، کنفرانس منامه که در جهت حذف مسئله فلسطین و نادیده گرفن حقوق ملی و تاریخی ملت فلسطین برگزار می شود را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نشست مشترک احزاب، قدرت ها، شخصیت های ملی لبنانی و ائتلاف نیروهای فلسطینی، کنفرانس منامه که در جهت حذف مسئله فلسطین و نادیده گرفن حقوق ملی و تاریخی ملت فلسطین برگزار می شود را محکوم کرد.

این نشست در بیانیه خود با اشاره به اینکه کنفرانس منامه سعی دارد با اموال و سرمایه گذاری اقتصادی حقوق مردم فلسطین را پایمال کند، تاکید کرد: فلسطین قابل فروش نیست و ملت فلسطین با تمام نیروها، جریان ها و احزاب آن با کنفرانس منامه و معامله قرن مخالفت کرده و خواهان حقوق ملی خود و بازگشت به سرزمین فلسطین است.

نشست مشترک احزاب، موضع سازمان های عربی را که در کنفرانس منامه حضور می یابند و به فرمان آمریکا به دنبال اجرایی کردن معامله قرن هستند، محکوم کرد.

* قدردانی از تحرکات مردمی در مخالفت با معامله قرن و نشست منامه

احزاب لبنانی از موضع گیری ها و تحرکات مردمی در مخالفت با معامله قرن و موضع ملت تونس در مخالفت با این معامله و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و محکومیت سیاست دولت تونس و استقبال از گردشگران اسرائیلی قدردانی کرد.

نشست احزاب از رسانه های لبنانی خواست با معامله قرن مخالفت کنند و تمام کشور های عربی را به مخالفت با کنفرانس منامه دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha