پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآنی کریم گفت: مرحله نهایی ویژه خواهران ۱۱ تیرماه و ویژه برادران ۱۲ تیرماه در مجتمع فرهنگی آستان شاه سید علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآنی کریم اظهار کرد: این مسابقات در شته‌های آوایی، حفظ، اذان، دعاخوانی و معارفی و با حضور افراد بالای ۱۸ سال برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مسابقات قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه از اسفندماه ۹۷ آغاز و تا فروردین ۹۸ دنبال شده است، تصریح کرد: مرحله نهایی ویژه خواهران ۱۱ تیرماه و ویژه برادران ۱۲ تیرماه در مجتمع فرهنگی آستان شاه سید علی(ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری نشست‌های تفسیر قرآن کریم در بقاع متبرکه به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان طرح افق را با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در بقاع متبرکه و برخی مساجد دنبال کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: امیدواریم همانطور که آموزش و پرورش مسابقات قرآنی را به شیوه مطلوب برای دانش‌آموزان با مقطع سنی زیر ۱۸ سال برگزار می‌کند ما نیز بتوانیم در مقطع سنی بالاتر از ۱۸ سال عملکرد موفقی داشته باشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha