پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
dfgw

حوزه/ مسئول دفتر طلایه داران حرم ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر بابیان این‌که درزمینهٔ امربه‌معروف و نهی از منکر در اطراف حرم مطهر یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که وجود دارد، بحث اتباع خارجی است، گفت: باید نظارت بیشتری روی اتباع خارجی که در شهر قم حضور می‌یابند، صورت بگیرد.

مهدی بهشتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بابیان این‌که نباید در خصوص عفاف و حجاب کوتاهی کرد، اظهار داشت: عفاف و حجاب تبدیل به ابزاری برای ضربه زدن به‌نظام شده است به همین علت نباید اجازه داد برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان نظام عملیاتی شود.

وی به شرایط خاص و ویژه شهر قم اشاره کرد و گفت: شهر قم با تمامی شهرهای کشور تفاوت دارد و به‌عنوان مرکز جهان تشیع باید درزمینهٔ حجاب تبدیل به الگویی برای تمامی شهرهای و استان‌های کشور شود.

بهشتیان به شرایط خاص شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: شهر قم به دلیل وجود حرم مطهر کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) سالیانه پذیرای میلیون زائر اهل‌بیت از شهرهای مختلف و کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: درزمینهٔ امربه‌معروف و نهی از منکر در اطراف حرم مطهر یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که وجود دارد، بحث اتباع خارجی است که متأسفانه برخی از این افراد ناهنجاری‌های بسیار زیادی دارند که باید برنامه‌ریزی مناسبی بر روی آن‌ها صورت بگیرد.

مسئول دفتر طلایه داران حرم ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر تأکید کرد: درزمینهٔ اتباع با زائران عراقی مواجه هستیم هرچند که حضورشان موقتی است اما به‌هرحال برخی از این افراد ناهنجاری‌هایی را ایجاد می‌کنند که باید با این‌گونه رفتارها برخورد شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha