جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی آموزه‌های قرآن کریم از رسالت‌های مهم مفسران و مروجان قرآن کریم است، گفت: آموزه‌های قرآنی باید با نیازهای زمان تطبیق داده شود و بر اساس نیازهای موجود در جامعه، ترویج آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌ قرآنی دستگاه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: انعکاس این فعالیت‌ها با استفاده از ظرفیت صدا و سیما نیز موجب تشویق مجموعه‌ها و افراد شد.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه بر اساس کلام اهل‌بیت(ع)، قرآن به زمان و طایفه خاصی اختصاص ندارد، اضافه کرد:‌ قرآن کریم به‌روز است به همین علت ما باید ارتباط خود را با قرآن کریم به‌روز کنیم تا بتوانیم در هر زمانی به شیوه مطلوب از آموزه‌های آن استفاده کنیم و آن‌ها را در میان اقشار مختلف ترویج دهیم.

آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی آموزه‌های قرآن کریم از رسالت‌های مهم مفسران و مروجان قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: آموزه‌های قرآنی باید با نیازهای زمان تطبیق داده شود و بر اساس نیازهای موجود در جامعه، ترویج آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه برجام نفع بیشتری برای دشمنان داشته است، ادامه داد: ترامپ به اندک منافعی که برجام برای ما داشته قانع نبود و اکنون نیز دستاوردهای موشکی ما را هدف گرفته و می‌خواهد ما از هیچ امکان دفاعی خاصی برخوردار نباشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha