جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 495326
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
امام جمعه نور

حوزه/ امام جمعه نور با بیان این که ملت ایران اهل باج دادن به کسی نیست، گفت: همان طور که رهبری انقلاب نیز فرمودند، این ملت با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها خواهند ایستاد و ذره ای نیز عقب نشینی نمی کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی، امام جمعه نور امروز در نشستی با جمعی از مسئولان این شهرستان به موضع قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر پیشنهاد آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: همان طور که ایشان بارها تأکید کرده اند راه رهایی از فشارها و تحریم های دشمن، ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال خود در حرم رضوی مسیر حرکت کشور را به خوبی مشخص کردند، افزود: وظیفه همه مسئولان است در همان مسیری که ایشان تعیین می کنند گام بردارند.

حجت الاسلام احمدی، انحراف از مسیر رهبری را موجب انحراف و کج روی دانست و خاطرنشان کرد: تجربه چهل ساله انقلاب ثابت کرده هر گاه در همان مسیری که رهبری انقلاب تعیین کردند، گام برداشتند به پیروزی رسیدیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نمی توان کشور را با وابستگی به دیگران اداره کرد، بیان داشت: راه پیشرفت نظام و انقلاب استقلال و آزادی است.

امام جمعه نور با اشاره به این که دشمنان قسم خورده ملت ایران نمی خواهند ایران اسلامی در عرصه های مختلف مقتدر باشد، افزود: به همین دلیل سال ها است که تحریم های ظالمانه ای را علیه کشورمان وضع کرده اند.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که دشمنان با تحریم و فشار ملت ایران هیچ گاه به خواسته های نامشروع خود دست نخواهند یافت، گفت: این مردم مدافع و پشیبان واقعی انقلاب، نظام و رهبری هستند و توجهی به یاوه گویی های دشمنان خود نخواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران به خوبی می دانند که چگونه پاسخ دشمنی های معاندان انقلاب را دهند، افزود: این ملت همواره با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب به یاوه گویی های دشمن پاسخ کوبنده می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی ضعف های مدیریتی در کشور اشاره کرد و بخش مهمی از مشکلات فعلی را ناشی از همین ضعف ها دانست و گفت: در کنار تأثیر تحریم ها متأسفانه عدم مدیریت صحیح برخی مسؤولان نیز بر مشکلات دامن زده است.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که مسیر حرکت کشور کاملاً مشخص است و مسئولان باید تنها در همان خطوط تعیین شده حرکت کنند، بیان داشت: زمزمه هایی که در خصوص مذاکره مجدد با آمریکا از سوی برخی ها مطرح می شود نشان دهنده بی بصیرتی و آگاهی این افراد است.

امام جمعه نور با تأکید براین که مذاکره مجدد با آمریکا منافع ملی ما را به خطر می اندازد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها با تشدید تحریم ها علیه ملت ایران تلاش می کنند ما را به پای میز مذاکره بکشانند تا از کشورمان باج خواهی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران اهل باج دادن به کسی نیست، بیان داشت: همان طور که رهبری انقلاب نیز فرمودند، این ملت با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها خواهند ایستاد و ذره ای نیز عقب نشینی نمی کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha