سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 495358
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
حجت الاسلام کریمی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین از اجرای طرح نشاط معنوی در ایام تعطیلات خبر داد و گفت: در این طرح که در بقاع متبرکه برگزار می شود، کلاس های سبک زندگی، پاسخ به سؤالات و شبهات، آموزش کامپیوتر، صنایع دستی، قالی بافی و ... برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مرتضی کریمی صبح امروز در مراسم اختتامیه چهل ودومین  مسابقات قرآنی شهرستان قزوین که صبح امروز در آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزارشد، گفت: این مسابقات با شرکت 400 نفر از خواهران و برادران در رشته های حفظ ، قرائت، تجوید و اذان در شهرستان قزوین برگزار شد که از بین شرکت کنندگان، 42 نفر به مسابقات استانی راه یافتند.

وی به برگزاری محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: در ماه ضیافت الهی بیش از 100 محفل قرآنی در امام زادگان و مساجد شاخص شهرستان قزوین برگزار شد که مورد استقبال مردم به ویژه خانواده ها قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین همچنین از اجرای طرح نشاط معنوی در ایام تعطیلات خبر داد و بیان کرد: در این طرح که در بقاع متبرکه برگزار می شود، کلاس های سبک زندگی، پاسخ به سؤالات و شبهات، آموزش کامپیوتر، صنایع دستی، قالی بافی و ... برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha