شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیریان

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از آغاز به کار کتابخانه های مرکزی حوزه اصفهان برای استفاده طلاب خبر اد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان کتابخانه های زیادی را در مدارس و خوابگاه ها برای استفاده طلاب آماده کرده است که همه این کتابخانه ها در ذیل عنوان چهل کتابخانه اختصاص به طلاب همان مدارس دارد.

وی در مورد افتتاح کتابخانه های مرکزی، ابرازکرد: نظر به اینکه برخی از طلاب عصرها در خوابگاه و مدارس سکونت ندارند و یا فاصله منزلشان از مدرسه زیاد است ، چند کتابخانه را برای عموم طلاب قراردادیم تاطلاب بتوانند راحت تر به کتابخانه و سالن مطالعه مناسب دسترسی داشته باشند.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد اسامی کتابخانه های عمومی طلاب، اذعان کرد: کتابخانه مدرسه علمیه ملاعبدالله که هم اکنون به عنوان دفتر فضلاء فعالیت می کند از ساعت9تا13، کتابخانه مدرسه علمیه صدرخواجو از ساعت 14تا 18 آماده خدمت رسانی به طلاب می باشند.

وی در مورد سایر کتابخانه ها افزود: کتابخانه مجتمع آموزش های کاربردی با تهیه کتب تخصصی اجتماعی، تمدنی، سیاسی، مشاوره، اخلاق، قرآن، فرق و ادیان از ساعت9تا14 آماده خدمت رسانی به طلاب و فضلاء و محققین می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha