سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بازدید حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر قم، جهت بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه در این مرکز حضور یافت و از نزدیک با فعالیت های این رسانه حوزوی آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی، معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، پیش از ظهر امروز چهارشنبه 29 خردادماه 1398 با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه در بلوار جمهوری شهر قم از نزدیک با فعالیت های این رسانه حوزوی آشنا و با مسئولان و دبیران خبرگزاری حوزه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه و مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه و خبرگزاری حوزه نیز حضور داشت، سردبیران و دبیران رسانه رسمی حوزه  توضیحاتی از فعالیت های  و نحوه اطلاع رسانی در حوزه های علمیه ارائه دادند.

خبرگزاری رسمی حوزه و هفته نامه افق حوزه وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌هاي علمیه است و حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مدیرعامل خبرگزاری و مدیرمسئول هفته نامه افق حوزه است.

گفتنی است، انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامي و ديني مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علميه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری می توان به پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفت‌وگوي اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه و نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان اشاره کرد.

دفتر خبرگزاری حوزه در قم، بلوارامين، بلوار جمهوري اسلامي، کوچه شماره 2، پلاک 15 واقع شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha