پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری گفت: باید با شرکت کنندگان در جشن تولد ملکه انگليس برخورد و از تکرار این اقدامات به طور قاطع جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران؛ خانم فاطمه طالب زاده ضمن محکوميت شرکت کنندگان در جشن تولد ملکه انگليس بیان کرد: با توجه به این که انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت علمای دین و اهداء هزاران شهید و جانباز به ثمر رسیده و داعیه دار دین و ارزش های اسلامی در جهان است، لذا باید با شرکت کنندگان در جشن تولد ملکه انگليس برخورد و از تکرار این اقدامات به طور قاطع جلوگیری شود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری افزود: ريشه‌هاي شوم اين شجره خبيثه بايد از بنيان کنده شود و با تمامي مزدوران و عوامل انگليس که رهبر معظم انقلاب آن را دولت نحس و نجس ناميده اند، برخورد قضايي و امنيتي شود.

وي تصریح کرد: اگر ملت ها از جنايات بي شمار انگليسي ها در جهان نا آگاهند، ناشي از اعمال نفوذ عوامل پست آنها در نهادهاي فرهنگي و آموزشي است که بر اين جنايات سرپوش گذاشته اند؛ اگر برخی دولت ها، نگاه خود را از تاريخ پر از خيانت انگلستان برداشته اند، ناشي از اقتدار اين دولت خبيث نیست؛ بلکه ناشي از ضعف روحي و فکري سياستمدار انشان است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری در پایان خاطر نشان کرد: ملت شهيد پرور ايران به خصوص حوزه علميه خواهران زير بار اين حقارت نرفته و با روحيه انقلابي با آن مقابله کرده و از مسئولين به خصوص وزارت امور خارجه تقاضاي پيگيري دارد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha