جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه حدیث‌خوانی «مفاتیح الحیاة»

حوزه/ مهلت شرکت خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نخستین مرحله مسابقه حدیث‌خوانی «مفاتیح الحیاة» تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم ملیحه عرب خزائلی عنوان کرد: مهلت شرکت در نخستین مرحله مسابقه حدیث‌خوانی «مفاتیح الحیاة» تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: نخستین مرحله مسابقه حدیث‌خوانی خانوادگی «مفاتیح الحیاة» ویژه بانوان طلبه، همسران و فرزندان به همت اداره کل امور طلاب و خانواده و با همکاری اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

عرب خزائلی افزود: مسابقه بزرگ حدیث‌خوانی بانوان طلبه و همسران ایشان با محوریت کتاب «مفاتیح الحیاة» اثر تألیفی حضرت آیت‌الله جوادی آملی، کتابی حدیثی رفتاری است که به عنوان جلد دوم و مکمل مفاتیح‌الجنان مشهور شده و به رفتارهای فرهنگی ـ اجتماعی و حوزۀ اخلاق و حقوق اجتماعی مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: این اثر ارزشمند با بررسی بیش از ۱۷۰ کتاب و گردآوری آيات و احاديث گوناگون در حوزه شئون دنیايی و امور خانوادگی، منبع جامع و ارزشمندی برای استخراج الگوی سبک زندگی اسلامی محسوب می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده یادآور شد: بانوان طلبه در این دوره می‌توانند با استفاده از فرصت اوقات فراغت تابستان، این کتاب را به همسران و خانواده معرفی کرده و احادیث آن را به بحث و گفتگو بگذارند تا زمینه بهره‌برداری بیشتر فراهم شود.

عرب خزائلی اضافه کرد: دوره حدیث‌خوانی کتاب شریف مفاتیح الحیاة در سه مرحله به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود که مهلت نخستین مرحله این دوره تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه این دوره تا مرداد ماه ۹۸ ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: بانوان طلبه می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره)، مراجعه کرده و یا با شماره تلفن۳۲۱۱۲۴۳۶ و۳۲۱۱۲۶۳۲ تماس بگیرند.

مدیر اداره کل امور طلاب و خانواده تصریح کرد: جهت سهولت دسترسی طلاب به منبع مسابقه، کتاب مفاتیح الحیاة با ۲۵ درصد تخفیف در سرای ثقلین ورودی ساختمان شهید بهشتی عرضه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: طلاب غیرحضوری می‌توانند پاسخنامه‌های خود را در قالب فایل word یا pdf به پست الکترونیک اداره قرآن و حدیث به نشانی hadith@jz.ac.ir ارسال کنند.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha