شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: در شرایط حساس کنونی امروز حجاب به عنوان یک نماد مبارزه دینی علیه استکبار تبدیل شده است و رسانه‌ها و فضای مجازی و تلاش دنیای غرب برای از بین بردن عفاف و حجاب جدی است.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری  «حوزه»  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در جلسه اخلاق مدیران استان که به میزبانی اداره کل محیط زیست آذربایجان‌غربی برگزار شد با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه و بویژه مجموعه‌های اداری و اجرایی استان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی مدیران جامعه اسلامی ، تلاش برای اجرای احکام الهی در جامعه اسلامی و مجموعه مدیریتی تحت خود می‌باشد و مدیران بر این مساله اهمیت ویژه ای داشته باشند.

وی افزود : با وجود هجمه‌های گسترده دشمن در بحث عفاف و حجاب ، رعایت عفت و حیا و حجاب یکی از مسائل مهم امروز جامعه اسلامی است و لازم است مدیران طلایه‌دار رعایت این مساله در مجموعه‌های خود باشند.

امام جمعه ارومیه گفت : در شرایط حساس کنونی امروز حجاب بعنوان یک نماد مبارزه دینی بر علیه استکبار تبدیل شده است و رسانه‌ها و فضای مجازی و تلاش دنیای غرب برای از بین بردن عفاف و حجاب در جمهوری اسلامی جدی است و باید اقدام جدی و عملی برای مقابله با این موضوع اندیشیده شد.

وی ادامه داد : مدیران در مجموعه مدیریتی خود بصورت شفاف، روشن و قاطع در باره اجرای عفاف و حجاب عمل کنند و کوتاهی در این موضوع اصلا قابل قبول نیست و سستی و تنبلی در این زمینه از هیچ مدیری توجیه شرعی و قانونی ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود یکی از مولفه‌های اساسی مدیران جامعه اسلامی را داشتن اعتقاد قلبی به نصرت الهی عنوان کرده و بیان داشت: اگر مسئولین از عمق جان خود باور و اعتقاد به امداد و نصرت الهی نداشته باشند یقینا در مدیریت خود موفق نخواهند بود فلذا همه مدیران باید این اعتقاد و باور را در خود تقویت کرده و در مجموعه تحت مدیریتی خود آن را نهادینه کنند.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب گفت : در دیدار نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری نیز نصرت الهی و تکیه بر پروردگار متعال کاملا مشهود بود و اگر اعتقاد به نصرت الهی در مسئولین باشد یقینا مذاکره از موضع قدرت ، قاطعانه ، محکم و شفاف خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پایان بیانات خود به یکی دیگر از شاخصه‌های مدیر جهادی اشاره کرده و گفت: باید سعی شود در کارها و اهداف الهی خود با ذکر و یاد خدا  ثابت قدم بود که یقینا خداوند به کسانی که توکل کنند و در راه و هدف و کار خود ثابت قدم باشند نصرت خود را شامل حالشان خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha