جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید مدافع حرم محمدحسین مؤمنی

حوزه/ پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم برای وداع با هم حجره ای های خود وارد مدرسه جامع عالی امام خمینی(ره) شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم محمدحسین مؤمنی از طلاب جامعه المصطفی که چند روز پیش وارد ایران شده بود امروز برای وداع با هم حجره ای های خود وارد مدرسه جامع عالی امام خمینی(ره) در قم شد.

پیکر این طلبه شهید پس از وداع با خانواده در بهشت معصومه(س)، مورد استقبال همکلاسی ها، اساتید و کارکنان مدرسه امام خمینی(ره) و المصطفی قرار گرفت.

شهید محمدحسین مومنی از طلاب جامعه المصطفی بود که دو سال قبل، همراه تیپ زینبیون عازم سوریه شد و در فروردین سال ۹۶ به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

وی سال ۱۳۷۲ در خانواده‌ای مذهبی در پاکستان و در شب ولادت حضرت زهرا(س) به دنیا آمد. دو ساله بود که به همراه خانواده به ایران نقل مکان کرد و تا هنگام اعزام به سوریه، در ایران ساکن شد.

وصیت نامه شهید که دو روز قبل از شهادت نوشته بود به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ مُولانا وَ مُقتَدانا أَمِیرِالْمُؤْمِنِینَ عَلِی بنِ اَبی‌طالِب عَلَیهِ السَّلام

«خدایا تو را به زینب(س) قسم می‌دهم که ما را از فیض شهادت محروم نفرما.

پدر و مادرم از شما می‌خواهم که بعد از شهادت من برای من گریه نکنید، بلکه به مظلومیت سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) فکر کنید و گریه کنید. دوستان و آشنایان یک لحظه از فرهنگ جهاد و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر غافل نباشید که اگر خون شهدای کربلا و پیام زینب(س) نبود، امروز اسلام و قرآن در عالم پیشرفت نمی‌کرد.

عزیزان من باور کنید که شهادت از عسل شیرین تراست اگر در بطن کلمه شهادت بروید متوجه خواهید شد که چقدر کشته شدن در راه خدا شیرین است. ان شاءالله به زودی به جمع دوستانم شهیدان سید مصطفی موسوی و مرتضی حیدری و همچنین بقیه شهدای مدافع حرم می‌پیوندم.

در پایان از همه اعم از خانواده، دوستان، فامیل، آشنایان، اساتید و هرکس که به گردن ما حقی دارد حلالیت می‌طلبم، لذا حلالم کنید. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته».

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha