جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش حوزه خواهران آذرشرقی

حوزه/ معاون و مسئولان پژوهشی حوزه علمیه خواهران کشور در سفری دو روزه به استان آذربایجان‌شرقی، به بررسی مسائل و امور پژوهشی این استان پرداختند و راه‌اندازی مرکز پژوهشی در تبریز مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام علی اکبر حصاری، معاون پژوهش، حجت‌الاسلام محمدتقی ربّانی، مدیر کل پژوهش های عمومی و حجت‌الاسلام حسین قاسمیان، سرپرست اداره امور پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران، در سفری دو روزه به استان آذربایجان‌شرقی، در جریان روند امور پژوهشی مدارس علمیه خواهران این استان قرار گرفتند.

در جریان این سفر، مسئولان بخش پژوهش حوزه علمیه خواهران از موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) تبریز، مدرسه علمیه معصومیه تبریز و مدرسه علمیه الزهرا(س) بستان آباد بازید نموده و جلساتی با اساتید و طلاب این مراکز حوزوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جلسه معاونت پژوهشی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی با حضور تمامی مدیران و جمعی از معاونان پژوهش مدارس استان، در تبریز برگزار گردید و پس بعد از ارائه گزارش فعالیتهای پژوهشی استان توسط مدیر حوزه‌ علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی، مسائل و مشکلات مدارس و طلاب مطرح و در خصوص راهکارهای حل و فصل آن، گفتگو و تبادل نظر شد؛ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور نیز به تبیین امور پژوهشی و به تبادل نظر و گفتگو درخصوص مسائل پژوهشی پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه مدیران مدارس علوم دینی استان پژوهش‌محوری را در رأس برنامه‌های سال‌تحصیلی جدید قرار دهند، اظهار داشت: معاونان پژوهشی حوزه‌های خواهران به بحث پژوهش نگاه خاص و ویژه‌ای  داشته باشند و با سوق دادن طلاب به سمت اولویت های پژوهشی، تحقیقات را کاربردی و قابل اجرا کنند.

همچنین در این جلسات راه‌اندازی مرکز پژوهشی در استان آذربایجان‌شرقی امکان‌سنجی شده و مورد تأکید مدیران استانی و کشوری قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha