پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه وحدت و هماهنگی به نحو اخص سازنده است، گفت: آستان های مقدس، قبله امید و آرامش برای ارادتمندان و دوستداران خاندان نبوت بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، صبح امروز در اجلاسیه تولیت های اعتاب مقدس ایرانی که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر  شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیار خرسندیم که دومین اجلاسیه اعتاب مقدس ایرانی و بقاع متبرکه در جوار حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می شود، اظهار داشت: خاندان نبوت همگی نور واحد هستند و متولیان بقاع متبرکه نیز باید در کنار هم، به رشد فرهنگی جامعه کمک کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه وحدت و هماهنگی به نحو اخص سازنده است، افزود: آستان های مقدس، قبله امید و آرامش برای ارادتمندان و دوستداران خاندان نبوت بوده و خواهند بود.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: آستان های مقدس ملجا و مأمنی برای عموم مردم هستند و در این فضاهای نورانی و معنوی درحالی که همه با هم منسجم و متحد باشند به بهترین وجه می شود به نفع مردم و در مسیر تقویت بنیه اعتقادی آنان و ارتقای معنوی جامعه حرکت کرد.

آیت الله دستغیب بیان داشت: یکی از موازین عظمت امامزادگان، تعهد آنان نسبت به ولی امر زمان خود بوده است، و ما در احوالات حضرت احمد بن موسی(ع) با توجه به تحلیل تاریخ معاصر ایشان ملاحظه می کنیم که کار بزرگی انجام داده اند و براساس تعهد نسبت به ولی امر خود، افکار بسیاری از شیعیان را که متوجه ایشان برای بیعت کردن بود را سمت حضرت رضا(ع) هدایت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha