پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اکبر نوروز نژاد

حوزه/ حجت الاسلام نوروزنژاد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی، سفره‌های افطاری ساده پهن کرد و ۴ هزار نفر میهمان خوان کرم رضوی شدند.

حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با تشریح فعالیت‌های آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان و توزیع افطاری‌های ساده اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال با عنایت به رویکرد دفاتر و خادمیاران آستان قدس رضوی در تکریم خودجوش محبان و دوستداران امام رئوف (ع) در اقصی نقاط کشور، توزیع افطاری در نقاط مختلف استان انجام گرفت که به عنوان نمونه می‌توان به توزیع بیش از چهار هزار بسته افطاری ساده در میان شرکت‌کنندگان برنامه‌های آستان قدس در استان اشاره کرد.

وی افزود: نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی در ایام ماه مبارک رمضان طرحی را در قالب «چهارشنبه‌های امام رضایی» کلید زد که این طرح در طول ایام ماه مبارک رمضان هر هفته در یکی از مساجد مناطق کم برخوردار شهر ارومیه برگزار می‌‌گردید و این طرح بعد از ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی ادامه داد: در طرح چهارشنبه‌های امام رضایی بیش از ۸۰۰ نفر از مردم مناطق کم برخوردار و نیازمند شهر و استان به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

وی تصریح کرد: کانون زنان و خانواده برای برپایی افطاری ساده، کانون تشکل بانوان، کانون خانواده شهدا برای دیدار با خانواده معظم شهدا، کانون هنری برای برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی، کانون مداحی برای مدیحه‌سرایی، کانون قرآنی برای برگزاری جلسات قرآنی با استفاده از قاریان کشوری و بین‌المللی و کانون شعر و ادب در برگزاری طرح چهارشنبه‌های امام رضایی مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام نوروزنژاد با اشاره به فعالیت‌های دیگر کانون‌ها در برنامه‌های چهارشنبه امام رضایی (ع) اضافه کرد: کانون تعلیم و تربیت نوجوانان، کانون کتاب و وقف کتاب، کانون محصولات فرهنگی، کانون امور اجتماعی، کانون سلامت با استفاده از پزشکان مجرب در راستای ارائه خدمات پزشکی، کانون اردوهای جهادی، کانون رسانه و فضای مجازی، کانون وقف و نذورات و کانون خادمیاری برای ارائه مشاوره خادمیاری از دیگر کانون‌هایی بودند که در این طرح فعالیت دارند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی تصریح کرد: اعضای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی به‌ منظور گرامیداشت یاد شهدا و تکریم خانواده‌های معزز شهدا، ۴ دیدار با خانواده‌های شهدا را در برنامه‌های اجرایی در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

لازم به ذکر است نمایندگی آستان قدس رضوی در استان هم‌زمان با لیالی پر خیرو برکت قدر با همکاری هیئت رزمندگان اسلام، مجمع محبان آل یاسین و ستاد اقامه نماز جمعه مراسم این لیالی را در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار کرد.


انتهای خبر/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha