شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ امام جمعه بیرجند با بیان اینکه خدمت بی منت، کار و تولید عبادت است، گفت: در آخرت پول و پارتی و حزب و گروه و حتی پدر و مادر به درد انسان نمی خورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه بهترین توشه برای آخرت تقواست، گفت: در آخرت پول و پارتی و حزب و گروه و حتی پدر و مادر به درد انسان نمی خورند.

وی با بیان اینکه در آخرت حساب و کتاب در کار است و همه چیز دقیق حساب می شود، افزود: متاسفانه ما در سایه بی حسابی ها پر رو شده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در آخرت پرده‌ها برداشته می‌شود و حقایق روشن می گردد، لذا بهترین توشه برای آخرن پایبندی به دین و رعایت حق و عدالت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انسان برای این دنیا خلق نشده بلکه این دنیا پلی برای رسیدن به آخرت است، گفت: تمام تلاش و کار ما باید برای آخرت مان باشد؛ همه ما یک روزی از این دنیا خواهیم رفت و باید توشه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت بی منت، کار و تولید عبادت است، گفت: هر کاری که انسان برای رضای خدا باشد ارزشمند و زیبا است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بزرگی و عظمت شهدا به این دلیل است که آنها در راه خدا به شهادت رسیدند، افزود: شهادت در مسیر رسیدن به هدف است نه خود هدف و این عشق به خداوند است که به شهادت ارزش می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اهمیت مقام شهادت و اینکه مقام شهادت بسیار بالا است، تاکید کرد: کسی که درد دین داشته باشد، مقام او از شهادت هم بالاتر است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha