جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شمس خاطرنشان کرد: اهمیت فضای مجازی از فضای حقیقی كمتر نیست و انسان ها باید برای بهره گیری بهتر از عمر خود برنامه ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در دومین جلسه كارگروه سواد رسانه با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد با بیان اینكه اهمیت فضای مجازی از فضای حقیقی كمتر نیست، اظهار داشت: طبق فرمایش حضرت علی(علیه‌السلام) «قلب نوشته شده چشم هست» لذا این فضا علاوه بر اینكه آسیب‌هایی دارد، فرصت‌هایی نیز دارد كه برای هویت انسان‌ها اگر از این فرصت‌ها استفاده نكنیم مسلماً آسیب‌های آن ما را از پای در خواهد آورد.

وی خاطر نشان کرد: امروزه انسان ها در هر سنی با فضای مجازی سر و کار دارند و به نوعی بسیاری از اوقات مفید خود را متاسفانه در این فضاها سپری می کنند نیاز به برنامه ریزی در جهت برگزاری هر چه بهتر اوقات فراغت دارد.

در ابتدای این جلسه حجت ‌الاسلام رضا خدادادی، دبیر كارگروه سواد رسانه گزارشی از اقدامات انجام شده در فضای مجازی و همچنین مصوبات جلسه نكاتی را بیان داشت.

دومین جلسه كارگروه سواد رسانه با مصوباتی از قبیل برگزاری دوره سواد رسانه در حوزه علمیه و حضور دكتر پهلوانیان به عنوان مشاور و متخصص سواد رسانه در مدارس علمیه استان یزد به پایان رسید.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha