شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام قابل

حوزه/ نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقو بشر آمریکایی، با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی قابل ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، گفت: فجایع بشری این روزها در کشورهایی نظیر یمن، فلسطین، افغانستان بیداد می کند و هر روز انسان های بیگناه قربانی سیاست های استکباری قدرت های جهانی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: به خاک و خون کشیدن مسلمانان مظلوم در فلسطین و یمن، جنایت هایی است که از سوی آمریکا و اسراییل طراحی و به مرحله اجرا در می آید.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: نقض حقوق بشر و جنایت بی سابقه علیه مسلمانان در شرایطی انجام می شود که متاسفانه مدعیان به اصطلاح مدافع حقوق بشر در قبال جنایات آل سعود و آمریکا  سکوت کرده و هیچ گونه اقدامی انجام نمی دهند.

استاد حوزه عنوان کرد: امروز استکبار جهانی ،حقوق بشر را وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده، لذا اگر همه کشورهای اسلامی متحد شوند هرگز سلطه گران نمی تواند نسبت به مسلمانان ودیگر مردم مظلوم کوچکترین جسارتی داشته باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست که در هفته حقوق بشر برای  افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه هایی را طراحی اجرا کنند.

یادآوری می شود، از روز 5 الی 12 تیر ماه بنام هفته حقوق بشر نام گذاری شده است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha