پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: اجرای این طرح نیازمند بودجه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب پیش از ظهر امروز در حاشیه اجلاسیه تولیت‌های اعتاب مقدس ایرانی در جمع خبرنگاران شیراز، با اشاره به برگزاری اجلاسیه اعتاب مقدس ایرانی، اظهار داشت: در اجلاسیه توفیقات خوب و تصمیمات مطلوبی گرفته‌شده است.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع)، فطرت انسان‌ها را طالب معرفت خداوند دانست و تصریح کرد: برگزاری این اجلاسیه ها مقدماتی برای رسیدن به مقاصد و اهداف عالیه است.

وی خاطرنشان کرد: آستان‌های مقدس با یکدیگر عظمتی را ایجاد می‌کنند و زمینه‌هایی را برای بهره‌برداری طالبین حق و کسانی که خواستار رسیدن به کمال هستند را فراهم‌ می‌کنند.

آیت‌الله دستغیب بیان کرد: انگیزه و هدف از برگزاری اجلاسیه این بوده که بهتر بتوانیم از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم تا برای حضور زائرین تلاش بیشتری صورت گیرد. امیدواریم بتوانیم بنیه اعتقادی مردم و آشنایی با معارف اسلامی را تصریح ببخشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به فعالیت‌های اداره بین‌الملل حرم مطهر شاهچراغ(ع) اشاره کرد و بیان داشت: بخشی به‌عنوان امور بین‌الملل در حرم مطهر وجود دارد، افرادی که از  سایر ادیان در این مکان مقدس حضور می بایند این اداره فعالیت‌هایی را برای آنان تدارک دیده است،

وی در پایان طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: اجرای این طرح نیازمند بودجه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha