شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلالی مدیر کل اداره امور تبلیغی حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ جلالی، در نشست دانش آموختگان حوزه‌ خواهران استان تهران گفت: برای تاثیرگذاری و تبلیغ دین باید از کارهای فردی و محدود دوری کرد و شروع به کار تشکیلاتی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، خانم جلالی مدیرکل امور تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، در نشست دانش آموختگان حوزه‌ خواهران استان تهران که در حسینیه فاطمه زهرا(س) برگزار شد، با اشاره به ظهور زمینه‌های تبلیغی در حوزه‌های علمیه گفت: در سال‌هایی که گذشت بحث‌های تبلیغ از حاشیه به متن آمد و نظام تبلیغ در شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه تصویب شد. همچنین با کمک حجت الاسلام پناهیان و نخبگانی از حوزه تبلیغ خواهر و برادر ماموریتی را ترتیب دیده‌ایم که بازبینی دروس مقطع سطح دو با نگاه تبلیغی صورت بگیرد که در مراحل آخر آن است. از دیگر فعالیت‌های این هیئت، تعربف رشته تبلیغ در سطح سه و چهار است.

جلالی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌ها؛ طراحی پیش‌نویس راهبری تبلیغ است، اینکه باید بیشتر به کار تشکیلاتی بپردازیم تا تاثیرگذاری آن بیشتر و عمیق‌تر شود. ما برای توسعه تعاملات و همکاری‌های فعالیت‌های تبلیغی با نهادهای تبلیغی متفاوت از جمله سازمان اوقاف و نهاد خیریه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و نیز موسساتی که نیازمند فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هستند، همکاری کرده‌ایم.

مدیر کل اداره امور تبلیغی حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: شبکه سازی و سازماندهی مبلغین درحال انجام‌ است، و آمارها چه در حوزه مبلغان سنتی و چه نوین به روزرسانی شده است.

وی تصریح کرد: ما همچنین درباره ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی نیز سیاست‌های تبلیغی مبتنی بر صحبت‌های مقام معظم رهبری را تدوین کرده‌ایم تا سمت و سوی درست و مشخصی داشته باشد. از دیگر برنامه‌های ما راه اندازی تبلیغ بین الملل است که به برکت ایام اربعین این پروژه کلید خورد و ظرفیت‌ها شناخته شد.

مدیر کل اداره امور تبلیغی تاکید کرد: تشکیل تشکّل هادیان سیاسی از دیگر فعالیت‌های است و مبلغ با هر تخصص و با هر مخاطبی باید از آگاهی‌ها و بصیرت‌های سیاسی برخوردار باشد.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم از مبلغان و متخصصان در رسانه‌ها و صدا و سیما استفاده کنیم و حتی فراخوان‌ گردآوری ایده‌های نو تبلیغی را داده‌ایم تا بتوانیم یک برنامه بهتر و جامع‌تر داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha