جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر امور مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم در نجف آباد

حوزه/ حجت الاسلام عباسی، مدیر مدیر دفتر هماهنگی امور مدارس علمیه قم، از مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر (عج) نجف‌آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، حجت الاسلام فرهاد عباسی، مدیر مدیر دفتر هماهنگی امور مدارس علمیه قم، از مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر (عج) نجف‌آباد بازدید کرد.

در جریان این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه نجف‌آباد و حجج اسلام ایوبی مدیر و  محمدی معاون آموزش مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر (عج) حضور داشتند. سپس در نماز جماعت حضور یافته و بعد از نماز عصر پیرامون ارکان و آثار ایمان ایراد سخن کرد.

مدیر مدیر دفتر هماهنگی امور مدارس علمیه قم، علاوه بر بازدید از بخش های مختلف مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر (عج)، در جمع طلاب به ایراد سخن پرداخت و پس از آن در جلسه ای با حضور مسئولان جامعه الامام المنتظر (عج) شرکت کرد و به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت.

حجت الاسلام عباسی در این جلسه گفت:  مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر (عج) نجف‌آباد در عرصه‌های مختلف بسیار فعال است و جزء چند حوزه برتر سطح کشور است که ظرفیت تبدیل شدن به یک مجتمع آموزشی را دارد.

وی  ابراز امیدواری کرد: یک یا دو رشته تخصصی در مدرسه علمیه جامعة امام المنتظر(عج) نجف‌آباد راه اندازی شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha