جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی همدانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با اشاره به اینکه برقراری عدالت و کوتاه کردن دست ظالمان کار سختی است، گفت: بازگرداندن اموال نامشروعی که برخی امسئولان به دست آورده اند، در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، با اشاره به شهادت سردار مصطفی چمران اظهار کرد: شهید چمران یک شخصیت بی نظیر و مؤمن بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به حمله تروریستی و نافرجام آمریکا در ششم تیرماه به مسجد ابوذر، ادامه داد: در این حمله تروریستی نا فرجام رئیس جمهور وقت مجروح شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه هر روز که می‌گذرد نقش و جایگاه ولی فقیه در نظام بیشتر احساس می‌شود، گفت: ۳۰ سال است که این جایگاه در اختیار کسی است که با عزت و سخاوت ارزش‌های اسلام، انقلاب و دین دفاع کرده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران اشاره کرد و گفت: این سفر حاشیه و بُرد رسانه‌ای زیادی داشت، در یکی از اخبار منتشر شده گفته شده بود که در صدای رهبری می‌توان بازتاب این جمله امام خمینی که فرموده بودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را شنید.

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگری به آغاز هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: کسانی که در این دستگاه هستند، وظیفه خطیر و پراهمیتی بر دوش دارند.

وی با اشاره به اینکه برقراری عدالت و کوتاه کردن دست ظالمان کار سختی است، گفت: دستگاه قضا باید عدالت خانه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه دستگاه قضا باید مستقل از هرگونه دخالتی باشد، عنوان کرد: قوه قضائیه پناهگاه مردم است و امیدواریم با تهمیدات جدید اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در دستگاه بشارت‌های خوبی به گوش می‌رسد، ادامه داد: بررسی اموال مقامات و مسئولان کشور در دستور کار قرار گرفته است. طرح دوباره این موضوع بعد از ۱۴ سال اگر عمل شود اعتماد را دوباره بر می‌گرداند که این آثار فراوانی را به دنبال دارد.

خطیب نظام جمعه کرج با بیان اینکه باید قوانین دیگری برای کامل شدن چرخه عدالت وضع شود، افزود: بازگرداندن اموال نامشروعی که برخی امسئولان به دست آورده اند، در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه گسترده شدن عدالت مهمترین خواسته مردم است، گفت: از همه کسانی که در دستگاه قضای استان البرز زحمت می کشند، نهایت تشکر را دارم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز جهانی مبارزه با قاچاق اشاره کرد و گفت: هجمه قراردادن جهان اشکال مختلفی دارد که یکی از آنها تولید و توزیع مواد مخدر در بین جوانان است.

خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه تولید مواد مخدر در افعانستان نسبت به قبل ۵۰ برابر شده است، ادامه داد: این هجمه آسیب‌های اجتماعی فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را به دنبال دارد.

وی با بیام اینکه در دنیا ۸۰۳ نوع مواد مخدر عرضه می‌شود گفت: با فرهنگ سازی و آموزش و همچنین فراهم کردن شرایط اشتغال و ازدواج، گرایش جوانان به مواد مخدر را کم کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha