جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی در خطبه های نماز جمعه کربلا گفت: با تهاجم شبکه های ماهواره ای، شبکه های ارتباط جمعی و بازی های الکترونیکی جذّاب مواجه هستیم که فرزندان ما تا صبح بیدار می مانند و راه پیشرفت و رشد آنان بسته می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه کربلا که در حرم امام حسین (ع) ایراد شد، گفت: با تهاجم شبکه های ماهواره ای، شبکه های ارتباط جمعی و بازی های الکترونیکی جذّاب مواجه هستیم که فرزندان ما تا صبح بیدار می مانند و راه پیشرفت و رشد آنان بسته می شود.

وی اشاره کرد: مرحله جوانی، دوره سرزندگی، نشاط و ابداع فکری و فرصت ارزشمندی برای ساختن آینده ای درست و موفق است، لذا ما باید از دیدگاه اسلام و جامعه با تعطیلات تابستان تعامل کنیم و ببینیم چگونه ملت ها پیشرفت کردند.

شیخ کربلایی در بخش دیگر خطبه به استفاده از تعطیلات تابستان در جهت شکل گیری شخصیت موفق دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این دانش آموزان مسئولیت اجتماعی و خانوادگی به عهده می گیرند و باید از این فرصت در جهت مسئولیت پذیری استفاده شود.

نماینده آیت الله سیستانی بر فرهنگ مشارکت و مسئولویت پذیری به عنوان یک واجب تربیتی و ملی تاکید کرد و گفت: نیازمند تربیت دینی، اخلاقی، اعتقادی، روانی و اجتماعی درست دانشجویان هستیم و مراکز دینی و تربیتی فراوانی برای سرمایه گذاری در توانایی های جوانان وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha