شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرد کالیفرنیایی که به مسلمانان سنگ پرتاب کرد متهم شد

حوزه/ پلیس کالیفرنیا مدعی شده که یکی از ساکنان فرمانت نخستین کسی است که در سال جاری به جرم یک حمله نفرت محورانه پرتاب سنگ به سوی مسلمانان دستگیر و متهم شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از newsweek، یکی از ساکنین فرمانت در کالیفرنیا نخستین مردی است که از آغاز امسال به خاطر سنگ پرتاب کردن به سوی جوانان مسلمان به جرم نفرت محور متهم شده است.

جان متا 55 ساله نیمه شب 20 ژوئن به جرم سوء ظن به حمله با یک سلاح مرگبار، اسلحه کشیدن، اتهام نفرت محور و همچنین نقض آزادی مشروط بازداشت گردید.

سازمان پلیس فرمانت اعلام کرد تماسی از یک نفر دریافت کرده اند که گزارش کرده بود مظنون در حال پرتاب سنگ به دوستانش است زیرا آن ها کلاه کوفی به سر دارند. این جوانان در حال گفتگو در یک پارکینگ در مجتمع آپارتمانی بودند که متهم به آنان حمله ور شده است.

به گفته یکی از قربانیان، فرد خاطی پشت یک دیوار سیمانی مخفی شده و سپس شروع به پرتاب سنگ به آنان کرده است. آن ها مجبور شدند برای حفظ جانشان مخفی شوند. سپس موفق می شوند خودشان را به او برسانند، اما متهم ضمن تهدید مسلمانان به آن ها گفته که «شما اجازه ندارید اینجا باشید!»

پلیس پس از حضور در محل حادثه متوجه می شودکه فرد آزادی مشروط را نقض کرده و او را دستگیر کرد. فرد بوبیت از اداره پلیس در این باره گفت: ما این موضوعات را جدی می گیریم و می خواهیم که تمام ساکنان اینجا احساس امنیت داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha