جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید جلال رضوی مهر

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که مقاومت مشق انقلاب اسلامی از دیروز تا فردا است، گفت: مقاومت هوشیاری، بیداری و بصیرت و معرفت در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با بیان این که مقاومت در هر زمانی، حرف اول را می زند، بیان داشت: همان گونه که امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از روز اول در مبارزه با طاغوت ایستادگی کرد و شکنجه های ساواک، هجرت ها، انتقادها و تهمت ها ایشان را از پای درنیاورد تا انقلاب اسلامی ایران پایدار شد.

وی با بیان این که مقاومت موضوع مشق انقلاب اسلامی از دیروز تا فردای ما است، افزود: با مقاومت می توانیم دشمنان را به زانو درآورده و اهداف شوم آنان را خنثی کنیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: مقاومت توانست تیر و قلاب سنگ در دست مبارزان فلسطینی را تبدیل به موشک های پیشرفته امروزین کند تا گنبد آهنین رژیم غاصب و خونخوار صهیونیستی را تسخیر نمایند و همین طور مقاومت بود که در جنگ 33 روزه چهره پلید صهیونیسم را به جهانیان بشناساند.

وی گفت: این مقاومت بود که موجب شد فتنه گران داخلی و نفوذیان در راه رسیدن به خواسته های خود ناکام بمانند و انقلاب در مسیر بالنده خود با عزت و پیشرفت همراه شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به این که مقاومت توانست امروز محور شرارت در منطقه را همچون ماری زخمی در هم بپیچد و اربابان اتاق فکر آنان را مبهوت کند، خاطرنشان کرد: مقاومت هوشیاری، بیداری و بصیرت و معرفت در برابر دشمنان است.

وی مقاومت را سرود آهنگ بیدارباش در مواجهه با بدخواخواهان دانست و افزود: اگر مقاومت پیامبر اکرم(ص)، حضرت خدیجه(س) و امیرمؤمنان(ع) نبود امروز شاهد گسترش اسلام در همه کره های خاکی نبودیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با ارائه بحث مقاومت در حرم امام راحل، به تبیین درس پایداری از مکتب مقاوم خمینی کبیر(ره) پرداختند تا با بازخوانی آرمان های امام راحل یادآور شوند که باید با مقاومت کمربندها را محکم بسته و گامی راسخ برای رسیدن به قله های پیشرفت برداریم.

وی با بیان این که مقاومت منطق شهدای راستین اسلام است، تصریح کرد: این مقاومت بود که توانستیم با تسلیحات بازدارنده، خواب را از چشم دشمنان ربوده و آسایش و آرامش را نصیب کشور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر افزود: هر ندایی که در آن مقاومت نقش ندارد ندای وسوسه گران و واقفان مکتب خمینی است، کسانی که از قطار انقلاب پیاده شده و مسیر نورانی حضرت روح الله را ادامه ندادند.

وی در پایان اظهار داشت: تصمیم خردمندانه و معجزه آسای مقام معظم رهبری با مغناطیس مقاومت در برابر دشمنان، امروز برای ملت های جهان اسلام از الطاف الهی محسوب می شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha