پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم، باید با تمام همت به میدان آمد، تصریح کرد: مدیریت کشور نیاز به تیم جوانی همانند قهرمانان والیبال دارد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک پیروزی های تیم ملی والیبال، گفت: با وجود اراده های مصمم و داشتن روحیۀ «ما می توانیم» که نشأت گرفته از افکار آسمانی حضرت امام(ره) است، در جنگ اراده ها پیروز میدان خواهیم بود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه  اگر نامزدهای ریاست جمهوری با شعارهای پر زر و برق که در ایام تبلیغات سر داده و در باغ سبزی را به مردم نشان می دهند،عمل کنند، ایران گلستان می شود، اظهار کرد: وزرای دولت در صورت داشتن برنامۀ قابل قبول، باید موجب تحول در حل مشکلات مردم و تغییر وضعیت معیشتی خانوارهای ایرانی می شدند.

وی تصریح کرد: پیروزی تیم والیبال درلیگ ملت ها  باید الگوی مسئولین امر در راه رفع مشکلات قرار گیرد، تا شادی مردم را در محیط کسب وکار شاهد باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه با توجه به شعار سال مبنی بر رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری،متولیان امر باید در عمل فرهنگ کار و تولید را عملی نموده و موانع آن را برطرف کنند، گفت: میدان دادن به نسل جوان متعهد و متخصص و توجه به شرکت های دانش بنیان راه برون رفت از مشکلات کشور است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات مردم، باید با تمام همت به میدان آمد، ادامه داد: مدیریت کشور نیاز به تیم جوانی همانند قهرمانان والیبال دارد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنان به قدرت دفاعی ایران اسلامی پنهان و آشکار اعتراف می کنند و اتاق جنگ امروز در معاونت خرانه داری آمریکاست باید جنگ اقتصادی را در عمل باور کنیم، گفت: در صورت اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، در جنگ اقتصادی هم بر سکوی پیروزی خواهیم ایستاد.

وی در پایان ابراز داشت: پیروزی در دو جبهۀ دفاع از حریم هوایی و میدان ورزشی که موجی از شادی را برای دوستان انقلاب و بر نگرانی دشمنان افزود، حجت را بر دولتمردان برای حل مشکلات اقتصادی تمام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha