جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برزگداشت مرحوم حسین حسین زاده

حوزه/ مراسم هفتمین روز درگذشت طلبه جهادگر مرحوم حسین حسین زاده، در مسجد امام صادق(ع) روستای عباس آباد شهرستان دره شهر برگزار شد.

گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مراسم هفتمین روز درگذشت طلبه جهادگر مرحوم حسین حسین زاده، با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم، در مسجد امام صادق(ع) روستای عباس آباد شهرستان دره شهر برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کالام الله مجید، یکی از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت به مرثییه سرایی در رسای اباعدالله الحسین(ع) پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حسین زاده، او را از طلاب جهادی، فرهنگی، با اخلاص، مردم دار و موفق خواند.

وی اظهار کرد: مرحوم حسین زاده ضمن اینکه خود به کمک کشاورزان شتافته بود، مردم را هم تشویق می کرد که برای اطفای حریق مزارع کشاورزی بی تفاوت نباشند. این امر نشان دهنده آن است که روحانیون و طلاب از مردم هستند و در تمامی مشکلات همراه و یاری گر آنان می باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: مراسم باشکوه تشییع و تدفین مرحوم حسین زاده صحنه نمایش پیوند مستحکم و ناگسستنی مردم و روحانیت بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی همچنین پیام های تسلیت آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور؛  حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و حضور با شکوه مسئولان و مردم ولایت مدار شهرستان دره شهر در مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت این طلبه جهادگر، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است:

حسین حسین زاده از طلاب پایه پنجم حوزه علمیه ایلام، که برای خاموش کردن آتش مزارع گندم به یاری کشاورزان روستای عباس آباد شهرستان دره شهر رفته بود، دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی گذشت.

http://hawzahnews.com/detail/News/494913

 

پیکر این طلبه جهادی، روز شنبه ۲۵ خردادماه، با حضور مسئولان حوزوی، استانی و محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم، در شهرستان دره شهر تشییع و در زادگاهش روستای عباس آباد به خاک سپرده شد.

http://hawzahnews.com/detail/News/494940

 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha