جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل

حوزه/ یکی از دغدغه های مهم امام خمینی (ره)، حوزه های علمیه بود و اعتقادشان بر این بود که برای انقلابی ماندن روحانیت و نظام اسلامی، باید پایه های فکری طلاب با مطالعات تاریخی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در مازندران، سرهنگ یعقوبیان در نشستی با طلاب دانش آموخته مدرسه علمیه فاطمه الزهراء (سلام الله علیها) آمل بیان کرد: یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب به طلاب، مطالعه منشور روحانیت امام خمینی (ره) بوده که حاوی پیام هایی همچون استراتژی نظام جمهوری اسلامی، رسالت حوزه های علمیه و درس ها و عبرت های تاریخی است.

وی ادامه داد: یکی از معجزات جمهوی اسلامی ایران این بود که امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب، 15 سال در کشور حضور نداشتند، اما با مدیریت صحیح و مقتدرانه خودشان، این انقلاب را به پیروزی رساندند.

مسئول عقیدتی سپاه آمل تصریح کرد: یکی از دغدغه های مهم امام خمینی (ره)، حوزه های علمیه بود و اعتقادشان بر این بود که برای انقلابی ماندن روحانیت و نظام اسلامی، باید پایه های فکری طلاب با مطالعات تاریخی تقویت شود.

وی تاکید کرد: علت بقاء نظام اسلامی، روحانیت است و از آغاز انقلاب اسلامی ایران تا کنون، بیش از ۴ هزار طلبه و روحانی شهید تقدیم این کشور شده است.

یعقوبیان در پایان با اشاره به تلاش های دشمن در راستای تغییر سبک زندگی دینی و اسلامی مردم ایران، خاطر نشان کرد: دشمن نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا با ترویج فرهنگ مبتذل غربی، فرهنگ ناب ایرانی را استحاله کند که یکی از  ابزارهای آن ماهواره است که مانند یک گنداب فساد، خانواده ها را اسیر خود ساخته و باید با آن مبارزه کرد

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha