چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه موضوع مجازات های جایگزین جدی گرفته شود، گفت: در این قضیه باید شجاعت مد نظر قرار گیرد و مجازات های جایگزین به درستی اجرا شود .

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در دیدار با مقامات قضایی استان، در دفتر امام جمعه با اشاره به اینکه شهید مظلوم دکتر بهشتی شخصیتی زاهد و علمی بوده است، گفت: شخصیت والای آن شهید والامقام باید به جامعه معرفی شود و مواضع شهید بهشتی مورد بازخوانی قرار گیرد .

وی با تقدیر از تلاش های مجموعه قضایی استان لرستان، بیان داشت: دادگستری لرستان سربلند است و همواره با روحیه ای انقلابی که لازمه فعالیت دستگاه قضا است، فعالیت خود را انجام داده است.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دستگاه قضا همواره استقلال و سلامت خود را حفظ کرده است، خاطر نشان کرد: دستگاه قضا این دو خصوصیت و ویژگی مهم را همواره حفظ نموده است و در این مورد موفق بوده است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه قاضی باید سالم، عادل و با تقوا باشد و رای خود را با حوصله و دقت ارائه دهد، گفت: سلامت قضاوت در رای قاضی است و در این خصوص قضات باید همواره دقت کنند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه سلامت درونی دستگاه قضا بسیار مهم است، بیان داشت: اقدامات اخیر آیت الله رئیسی در برخورد با برخی قضات متخلف جای تقدیر و قدردانی دارد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه موضوع مجازات های جایگزین جدی گرفته شود، یادآور شد: در این قضیه باید شجاعت مد نظر قرار گیرد و مجازات های جایگزین به درستی اجرا شود .

وی در ادامه با اشاره به اقدام غرور آفرین نیروهای مسلح در سرنگونی پهباد جاسوسی، بیان داشت: ایران همواره در حفاظت از منافع، حقوق ملت و مرزهای خود کوشا بوده است و با اقتدار و استقلال خود موجب شکست روزافزون استکبار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه آمریکایی ها و کشورهای مرتجع عرب به خوبی متوجه شده اند که اگر بخواهند غلطی بکنند بیشترین ضرر متوجه خودشان خواهد شد، گفت: راهبرد مقاومت سیاست امروز است که با اتحاد و همدلی ملت ایران افتخار روزافزون نصیب جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha