چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سقوط پهباد آمریکایی یادآور قدرت الهی در ۴۰ سال گذشته بود.

حوزه/ معاون مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با تاکید بر این که سرنگونی پهپاد جاسوسی عرصه را بر آمریکایی ها تنگ تر کرد، گفت: اقدام انقلابی حافظان حریم ایران اسلامی در سرنگونی پهباد آمریکایی ثابت کرد که شیطان بزرگ هنوز دست از خباثت و دسیسه علیه ملت ما برنداشته است.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک پیروزی حافظان حریم هوایی ایران اسلامی در سقوط پهپاد جاسوسی آمریکایی، گفت: عنایات الهی در حفاظت از نظام اسلامی بارها در 40 سال گذشته برای دوست و دشمن ثابت شده و ما را در ادامۀ مسیر انقلاب مصمم تر می کند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه مسئولین نباید از هیمنۀ پوشالی دشمنان بترسند، افزود: اقدام انقلابی حافظان حریم ایران اسلامی در سرنگونی پهباد آمریکایی ثابت کرد که شیطان بزرگ هنوز دست از خباثت و دسیسه علیه ملت ما برنداشته است.

وی تصریح کرد: پافشاری در مسیر تبعیت از ولایت و استکبار ستیزی مردم انقلابی، رمز بقای دشمنی، دشمنان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه با توجه به ژست دوستی و پیشنهاد مذاکره از طرف رئیس جمهور آمریکا با دست چدنی و دستکش مخملی که موجب فریب غربگرایان شده است، گفت: متاسفانه برخی انقلابیون دچار استحالۀ فکری شده و راه حل همه مشکلات از جمله اقتصادی را در مذاکره با دشمن می دانند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا که درخواست مذاکره بدون هیچ پیش شرطی را به ایران داده است، نشان از قدرت دکترین دفاعی ماست، اظهار کرد: اولین خاصیت موشک های سپاه این بود که پیش شرط مذاکرات را برداشت، گرچه برخی معتقد بودند که دنیای امروز، دنیای موشک نیست!.

وی خاطر نشان کرد: سقوط پهباد فوق پیشرفته علاوه بر پول، پرستیژ آمریکا را هم از بین برد، که نشان از امداد غیبی در حمایت از نظام اسلامی است.

معاونت مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه مسئولین و مردم تا زمانی که بر صراط مستقیم الهی و آرمان های امامین انقلاب و شهدا پایبند باشند، مکر دشمنان یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد، افزود: با حضور جوانان انقلابی و متخصص در بدنۀ نظام اسلامی، خصوصا نیروهای مسلح، شاهد رشد و شکوفایی صنایع دفاعی در منطقه و جهان هستیم؛ دوران زورگویی و سلطۀ آمریکا به پایان رسیده و نیروهای مسلح عرصه را بر شیطان بزرگ در خلیج فارس تنگ تر نموده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha