پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ سری جدید برنامه خانواده محور «روزی بهتر» از امروز و همزمان با آغاز فصل تابستان، به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، همزمان با آغاز فصل تابستان، سری جدید برنامه خانواده محور «روزی بهتر» با رویکرد تصحیح سبک زندگی از امروز شنبه اول تیرماه 1398 به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

بر این اساس، «روزی بهتر» در روزهای شنبه با حضور دکتر حسن اکبری به موضوع خانواده و طب سنتی، یکشنبه ها با حضور خانم دکتر خزعلی به موضوع نقش زن در تحکیم خانواده، دوشنبه ها با کارشناسی دکتر خنیفر به موضوع معیشت در خانواده، سه شنبه ها با حضور خانم دکتر کاظمی به موضوع وظایف و تکلیف زوجین نسبت به هم، چهارشنبه ها با حضور استاد تراشیون به موضوع خانواده و بهره مندی از فضای تابستان و نیز پنج شنبه ها با حضور دکتر قاسمی به موضوع نقش فرزند در تحکیم خانواد خواهد پرداخت.

بیان سیره عملی بزرگان دین با عنوان «گواه تاریخ»، گفت و گو با خانواده معظم شهداء متناسب با بحث روز برنامه تحت عنوان «شاهد مثال»، معرفی تکنیک های مدیریت زمان با عنوان «دُر گرانمایه» و پخش برگزیده هایی از سریال ها با موضوع بحث روز از بخش های جدید و جذاب فصل جدید «روزی بهتر» می باشد.

«روزی بهتر» با تهیه کنندگی سیدحسین موسوی و اجرای رضا اسماعیلی، سیدرضا نواب و مونا انصاری فر، کاری از شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که شنبه تا پنج شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح به روی آنتن این شبکه می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha