سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تشكيل مراكز نيكوكاري در مدارس علميه خواهران استان

حوزه/خانم عباسي ندوشن گفت: مراكز نيكوكاري با همكاري و هماهنگي كميته امداد امام خميني(ره) استان هرمزگان در مدارس علميه خواهران استان تشكيل خواهد شد.

خانم راضيه سلطان عباسي ندوشن در حاشيه برگزاري نشست هم انديشي حوزه خواهران هرمزگان و كميته امداد كه با حضور سياوش عامري رئيس هماهنگي موسسات خيريه و تشكل هاي نيكوكاري كميته امداد استان هرمزگان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از هرمزگان، گفت: با توجه به رايزني هاي انجام شده، و اعلام آمادگي برخي از مدارس علميه استان، مراكز نيكوكاري با هدف اشتغال زايي و حمايت از خانواده هاي تحت پوشش كميته در برخي از مدارس استان تاسيس مي شود.

وي با بيان اينكه اعضاي اين مركز متشكل از مدير و معاون فرهنگي و چهار نفر از طلاب است، بيان داشت: همكاري با طرح فلاح از جمله برگزاري دوره ها و كارگاه ها و نشست هاي اخلاقي، اعتقادي در مراسم ها و منازل خانواده هاي تحت پوشش كميته و كمك رساني سريع تر و بدون واسطه به نيازمندان از ديگر اهداف تاسيس مركز نيكوكاري است.  

خانم عباسي با اشاره به سابقه فعاليت مدارس علميه استان هرمزگان در حمايت مالي از نيازمندان حوزوی و غيرحوزوی، تصريح كرد: حوزه علميه خواهران هرمزگان با همكاري كميته امداد امام خميني(ره) در تاسيس مراكز نيكوكاري در مدارس علميه خواهران سطح استان، زمينه ي استفاده هرچه بيشتر از ظرفيت طلاب در فعاليت هايي از جمله داوري مسابقه هاي قرآني، قصه گويي، داستان گويي و اردوهاي درون شهري و برون شهري را فراهم خواهد كرد.

وي در پايان تاكيد كرد: مدارس علميه خواهران متقاضي تاسيس كانون نيكوكاري، با دريافت كد و رسميت يافتن آن ها، رسما فعاليت خود را آغاز خواهند كرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha