سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رئیس اداره تبلیغات لامرد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات شهرستان لامرد گفت: اگر ما از مسئله تبلیغ دین غفلت کنیم دشمنان اسلام و انقلاب با تبلیغات دروغین و مغرضانه جوانان را از دین و انقلاب ناامید و جدا می‌سازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام حبیب باقری شامگاه شنبه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه‌ای با حضور شورای هیئات مذهبی و جمعی از فعالان فرهنگی که در شهرستان لامرد برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این نهاد، اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد برنامه‌های مطلوبی در زمینه مسائل فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی مانند شهادت امام صادق(ع) و دهه کرامت برنامه ریزی کرده است.

وی در ادامه با بیان این که امام(ره) فرمودند سلاح تبلیغ ازهر سلاحی برنده‌تر است، خاطرنشان کرد: امروز باید اسلام، دین و انقلاب اسلامی را با سلاح تبلیغ و بیان واقعیت‌ها به نسل جوان و حتی جهانیان معرفی کنیم.

این فعال فرهنگی اظهار  کرد: اگر ما از مسئله تبلیغ دین غفلت کنیم، دشمنان اسلام و انقلاب با تبلیغات دروغین و مغرضانه، جوانان را از دین و انقلاب ناامید و جدا می‌ کنند.

حجت‌الاسلام باقری به موضوع مداحی در مناسب‌های مذهبی اشاره کرد و بیان داشت: مداحان باید به‌روز باشند و برای هر مناسبت ملی و مذهبی حتی سیاسی و اجتماعی شعر و مداحی داشته باشند و با هنر مداحی از دین و ارزش‌های دینی و انقلابی دفاع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha