پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان ازاهمیت مقاله های علمی وارزیابی آن و رساله های علمی درپایان پایه های ۳ ،۶ و۸ در سال ۹۹- ۹۸ تحصیلی و نیز تداوم و تقویت این امر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی، صبح امروز در جلسه ای با معاونین پژوهش مدارس علمیه استان اصفهان اظهار کرد: معاونت پژوهش حوزه اصفهان به سه واحد تحقیقات و فناوری، تحقیقات علمی طلاب  و امور محققین و پژوهشگران تقسیم می شود .

وی با بیان اینکه رسالت واحد تحقیقات و فناوری شامل انجمن های علمی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، همایش ها و نشست های پژوهشی، طراحی و اجرای دوره های علمی تخصص است عنوان کرد: واحد تحقیقات علمی طلاب دومین بخش معاونت پژوهش است که وظیفه ترویج پژوهش، ارزیابی تحقیقات و پایان نامه ها، هسته های پژوهشی علمی مدارس، پشتیبانی و نظارت بر نشریات را برعهده دارد.

 معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: واحد امور محققین و پژوهشگران سومین واحد معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان است که رسالت  کتابخانه و بانک اطلاعات ، اطلاع رسانی و  خدمات علمی را برعهده دارد.

 وی بیان کرد: اهمیت مقاله های علمی و ارزیابی آن و رساله های علمی درپایان پایه 3 ، 6 و8 از دیگر تاکیدات و سیاست های مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان است که این امر باید در سال 9۹- 9۸ تحصیلی نیز تداوم و تقویت یابد.

در ادامه جلسه ، برخی از مسئولین واحدها معاونت پژوهش حوزه اصفهان در رابطه با مسئولیت و برنامه های خود توضیحاتی دادند، سپس تعدادی از مسئولان پژوهشی مدارس، نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود  را بیان کردند که به تناسب معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان  به سئوالات پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha