جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 495739
۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
دیدار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: حوزه خواهران استان با ظرفیت ۷۰۰طلبه در حال تحصیل و ۸۰۰ دانش آموخته، آمادگی دارد در زمینه آسیب‌های اجتماعی، روانشناسی، تفسیر و تشریح آیات قرآنی و... به مدارس آموزش وپرورش، مساجد شهری و روستایی و دانشگاه هاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین صفی زاده، در نشستی با مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات، گفت: مساله تبلیغات یک امر مهمی است که می شود با تبلیغات صحیح ، اسلام و انقلاب را به همه دنیا معرفی کرد.

وی ضمن تشکر از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان جهت حمایت از کانون ها فرهنگی مدارس علمیه ، آمادگی همکاری همه جانبه حوزه علمیه خواهران را برای توسعه همکاری ها اعلام کرد و افزود: در صددیم دوره های تبلیغی مختلفی به صورت کارگاهی برای طلاب برگزار کنیم تا در عرصه تبلیغ به شیوه های نوین تقویت شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان، برگزاری دوره های تبلیغی را موجب توانمندی طلاب در عرصه پاسخگویی به شبهات روز دانست و تاکید کرد: آنچه نیاز جامعه امروز به شمار می‌رود، تربیت قرآنی  و دینی است و خانواده ها باید براساس آموزه‌های دینی به ترتبیت و پرورش فرزندان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه هر طلبه می تواند به عنوان یک مبشر فرهنگی در مناطق شهری و روستایی مشغول فعالیت باشند، گفت: حوزه علمیه خواهران استان با ظرفیت 700طلبه در حال تحصیل و 800 دانش آموخته، آمادگی دارد در زمینه آسیب‌های اجتماعی، روانشناسی، تفسیر و تشریح آیات قرآنی و...در مدارس آموزش وپرورش، مساجد شهری و روستایی و.... مبلغ اعزام نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha