جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خود نظارت بزرگترین عامل پیشگیری از وقوع تخلف است گفت: بسیاری از مردم به واسطه بی اطلاعی از قانون مرتکب جرم می شوند پس با آموزش و اطلاع‌رسانی مردم را آگاه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار اعضای شورای قضایی استان بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: قوه قضاییه در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ویژه‌ای است و حوزه‌های مرتبط با آن نقش مهمی در زندگی مردم دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در شرایط کنونی با توجه به تحولات رخ داده در عرصه عدالت محوری، با اطاله نکردن پرونده‌ها و تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضا بارقه‌های امیدی در میان مردم ایجاد می‌شود.

امام جمعه بوشهر بر برنامه‌ریزی برای کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضا تاکید و اضافه کرد: باید با فرهنگ‌سازی شرایطی را فراهم کنید که مردم تا جایی که امکان دارد مشکلاتشان را در خانواده حل و فصل کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بزرگترین عامل پیشگیری از وقوع تخلف است افزود: بسیاری از مردم به واسطه بی اطلاعی از قانون مرتکب جرم می شوند پس با آموزش و اطلاع‌رسانی مردم را آگاه کنید.

لزوم نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم و شکایت، گسترش فرهنگ عفو و گذشت در بین مردم و تکریم ارباب رجوع از دیگر مواردی بود که حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این نشست به آن اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha